Regulamin kursu „Błyskotliwa Kariera Wedding Plannera”

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez firmę Spinki Sp. z oo w ramach „Akademii Pani SPINKI”


I. ORGANIZATOR KURSU

Organizatorem szkoleń jest Spinki Sp. z oo z siedzibą w Łączynie 2H, 28-300 Łączyn, REGON 521078792, NIP 676-261-06-51, reprezentowana przez Karinę Ciosk-Komorowską, właścicielkę „Akademii Pani SPINKI”.

Organizator jest wpisany do rejestru instytucji edukacyjnych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach pod numerem ewidencyjnym 2.26/00012/2025.

Strona internetowa organizatora: www.akademiapanispinki.pl .


II. UCZESTNIK SZKOLENIA
  1. Uczestnik szkoleń jest osobą, która jest przekazana swojemu udziałowi poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora ( https://www.akademiapanispinki.pl/rezerwacja-miejsca/ ) lub inna przewidziana drogą (np. poprzez podpisanie umowy).

  2. Osoba posiadająca uprawnienia na kurs potwierdza, że ​​posiada uprawnienia do czynności prawnych i może być uczestnikami w szkoleniu.

  3. Zgłoszenie radiowe się za skuteczne popełnienie wpłaty zadatku lub całości opłat za kurs zgodnie z pkt. V Regulaminu.


III. OFERTA I PROGRAM SZKOLENIA
  1. Zakres i program szkoleń, jego termin oraz cena są dostępne w aktualnej ofercie dostępnej na stronie internetowej organizatora.

  2. Dokładny adres miejsca szkolenia jest przekazywany uczestnikom na 21 dni przed jego wystąpieniem.

  3. Organizator ma prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego instrukcja w postaci zbyt małej liczby uczestników (minimum 5 osób) lub z przyczynami zmiennymi od organizatora.

  4. Maksymalna liczba uczestników wynosi 20 osób.


IV. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU, OPŁATA – UMOWA
  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu odbywa się poprzez formularz na stronie organizatora lub drogą mailową ( biuro@akademiapanispinki.pl ) w przypadku dofinansowania z instytucji zewnętrznych.

  2. Termin zgłoszeń upływa co najmniej 2 dni przed zakończeniem szkolenia, o ile organizator nie postanowi inaczej.

  3. Uczestnik może złożyć wniosek na kurs innej osoby.

  4. Potwierdzenie zakończenia płatności po wpłacie bezzwrotnej opłat rezerwacyjnych (zadatek) w wysokości 1000 zł.

  5. Po opłaceniu całego kursu ubezpieczenia można uzyskać dostęp do kursu online z marketingu internetowego, materiałów szkoleniowych oraz e-booków dotyczących pracy Wedding Plannera.


V. RABATY I OFERTY SPECJALNE

Organizator może czasowo wprowadzać rabaty, które są dostępne na stronie internetowej.


VI. REZYGNACJA Z UDZIAŁU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZMIANA TERMINU KURSU
  1. Uczestnik może z kursu i zwrot płatności ponad opłacony zadatek w ciągu 14 dni od jej wykonania, jednak nie później niż 14 dni przed późniejszym kursem.

  2. Zmiana terminu kursu wymaga dodatkowej opłaty bezzwrotnego zadatku w wysokości 1000 zł.

  3. Opłata rezerwacyjna (zadatek) w wysokości 1000 zł nie podlega zwrotowi.

  4. Możliwość zastosowania innego terminu za opłatą 1000 zł.

  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty szkolenia, np. dojazd czy zakwaterowanie nieobjęte ofertą kursu.


VII. ZMIANA WYKŁADOWCÓW
  1. Organizator ma prawo do zmiany wykładowców bez konieczności informowania uczestników.

  2. Nowy wykładowca posiada kwalifikacje i przygotowanie merytoryczne.


VIII. CENA SZKOLENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI

Cena szkoleń dostępna jest na stronie organizatora i dodaje:

  • koszt zajęcia,

  • komplet materiałów,

  • dwa noclegi ze śniadaniami,

  • trzy obiady,

  • dwie kolekcje,

  • serwis kawowy.


IX. REKLAMACJE
  1. Reklamacje dotyczące szkoleń można podsumować w terminie 14 dni od jego podsumowania.

  2. Organizator odpowiada na reklamację w ciągu 30 dni.


X. KONTAKT

Uczestnicy mogą kontaktować się z organizatorem mailowo: karina@agencjaspinki.pl lub znajdujący się w siedzibie firmy.


XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Akceptując regulamin, wymagane jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Spinki Sp. z oo NIP 676-261-06-51, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


XII. EGZAMIN
  1. Po szkoleniu uczestników można przygotować je w formie testu.

  2. Warunki przystąpienia do podłączenia są dostępne na co najmniej 80% zajęć.

  3. W przypadku niezaliczonych testów można je zastosować w ustalonym terminie.


Przepisy prawne od publikacji.